Egyption youth
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ
Egyption youth
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ
Egyption youth
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Egyption youth

منتدى الاصدقاء المصريين والعرب

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

طلب....بسيط للمشرفين

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جبوري

جبوري

طلب....بسيط للمشرفين Empty
مُساهمةموضوع: طلب....بسيط للمشرفين   طلب....بسيط للمشرفين Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 11, 2009 11:13 pm

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ...يوجد موضوع فيه اقوال حسني مبارك يقول لو فيه حد تلمس من اللاعبين او الجمهور كنت حقلب الدنيا ...المهم اريد ان اطلب من الاخوة الكرام ان الرئيس المصري اعترف ضمنيا ان الجميع بخير ولم يتم لمس اي مصري في السودان ...اما ان تحذفو المواضيع التي تنتقدون فيها اخوانكم الجزائريين ..او تحذفو موضوع بتع الرئيس المصري جمال مبارك لان كلامه فيه تناقض..ربما لاغراض سياسية لجذب الشعب اليه ..او ..الله اعلم امور اخرى
Joker
Admin
Admin
Joker

تاريخ الميلاد : 29/11/1994

مُساهمةموضوع: رد: طلب....بسيط للمشرفين   طلب....بسيط للمشرفين Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 11, 2009 11:22 pm

لا يا اخ جبورى الموضوع فية الجملة بتقول
لو كان فى حد فيكوا اتلمس مش ان فى حد فعلا اتلمس
والموضوع مش غرضة زى مانت متوقع خالص
دى مجرد اخبار
https://egyptguys.yoo7.com
Ultras Ahlawy
ملك الاعضاء
ملك الاعضاء
Ultras Ahlawy

تاريخ الميلاد : 09/08/1994

مُساهمةموضوع: رد: طلب....بسيط للمشرفين   طلب....بسيط للمشرفين Icon_minitimeالسبت ديسمبر 12, 2009 10:53 am

هو انتا كمان جزائرى ولا اية

اية يا اسلام انا اعتقد انا ال27 عضو منهم
5 جزائريين وياريت ملتزمين بالقواعد
http://ahmedadel.withme.us

طلب....بسيط للمشرفين
صفحة 1 من اصل 1