Egyption youth
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ
Egyption youth
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ
Egyption youth
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Egyption youth

منتدى الاصدقاء المصريين والعرب

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت حلوه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
el magico
عضو برونزى
عضو برونزى
el magico

تاريخ الميلاد : 11/04/1994

نكت حلوه Empty
مُساهمةموضوع: نكت حلوه   نكت حلوه Icon_minitimeالأربعاء يونيو 09, 2010 10:03 am

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

مرة ندل ماشى مع واحد صاحبه قاله ارهنك على كام ان اللى ماشية مع الراجل هناك دى اسمها فوزية قاله وانت عرفت ازاى قاله اصلها مراتي

واحد و هو بيموت بص لمراته بصه كلها رومانسيه و قالها : انا لما اترفدت كنتي معايا ، و لما عييت وقفتي جنبي، ولما فلست برضوا كنتي معايا ، و دلوقتى لسا جنبي ، مسك ايدها بحنيه و قالها : مش عاريف ليه حاسيس انك نحس

واحده بتقول لزوجها الحق ماما جالها تسمم قالها يمكن بلعت ريقها ولا حاجه
Joker
Admin
Admin
Joker

تاريخ الميلاد : 29/11/1994

نكت حلوه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوه   نكت حلوه Icon_minitimeالأربعاء يونيو 09, 2010 10:06 am

el magico كتب:

مرة ندل ماشى مع واحد صاحبه قاله ارهنك على كام ان اللى ماشية مع الراجل هناك دى اسمها فوزية قاله وانت عرفت ازاى قاله اصلها مراتي

جامده اوى دى
https://egyptguys.yoo7.com
el magico
عضو برونزى
عضو برونزى
el magico

تاريخ الميلاد : 11/04/1994

نكت حلوه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوه   نكت حلوه Icon_minitimeالأربعاء يونيو 09, 2010 10:10 am

شكرا يا إسلام

نكت حلوه
صفحة 1 من اصل 1